page_head_bg

Applicazione

image1

Dressing non-tessutu

I vestiti non-tessuti sò i vestiti più cumunimenti usati, spessu usati per pruteggiri ferite aperte o spazii di pelle rotta.Sò adattati per ferite minori cum'è pasture, tagli o spazii di pelle delicata.

Questi dressings venenu in tutte e forme è dimensioni, da i picculi coperchi per i dite à i più grandi per ferite in spazii più largu di u corpu.In più di i dressings pre-cut, questi venenu ancu in una opzione di rollu chì hè fatta per esse tagliata à taglia.

Dressing Waterproof

I vestiti impermeabili sò utili per quandu i prufessiunali medichi o i carers volenu vigilà a guariscenza di e ferite, cum'è sti dressings copre a ferita cù una filma chjaru.Quessi rendenu l'identificazione di cumplicazioni potenziali assai più faciule, cum'è per rende l'infezioni più faciuli di scopre in un tempu prima.Per questa mutivu, sti tipi di vestiti sò spessu usati in i siti di incisione chirurgica, nantu à i burns è l'ulceri, è in i siti IV.

Queste medicazioni sò traspiranti ma impermeable à i batteri, aiutanu à mantene a ferita pulita è secca, prevenendu l'infezzione è accelerà a guariscenza.Sò ancu flexibuli, chì li faci cunfortu di portà.

image2
image3

Ferita di vestizione isulana

I vestiti isulani sò custituiti da un supportu adesivo sterile non-tessutu cù un tampone assorbente per ferita chì furnisce una barriera impermeable è bacteriana.Cum'è un pad assorbente, assorbe livelli di luce di sangue o exudate.L'exudate hè un liquidu pruduttu da u corpu in risposta à u dannu tissutu.L'exudate hè un fluidu, cum'è pus o un liquidu chjaru chì esce da i vini sanguini in i tessuti vicini.

U vestitu assorbe sangue, plasma è altri fluidi chì escenu da a ferita.Hè utilizatu post-operativu cum'è un vestitu kirurggicu generale è prutezzione per incisioni chirurgiche acute.Siccomu a medicazione assorbe l'eccessu di fluidu di ferita, furnisce un ambiente sterile è una barriera protettiva contr'à ulteriori traumatismi.

IV Dressing

IV Dressings pò esse usatu per prutege i siti di cateteri IV è ferite, per assicurà i dispositi à a pelle è per mantene un ambiente umitu per a guariscenza di ferite.Sò traspiranti, impermeabili è agiscenu cum'è una barriera per pruteggiri contr'à i contaminanti esterni cumpresi batteri, virus*, sangue è fluidi corpusiculi.

image4